Obchodní podmínky

Protože je potřeba dohodnout si jasná a srozumitelná pravidla, přečtěte si prosím pozorně tyto Všeobecné obchodní podmínky, které obsahují veškeré potřebné informace o nákupu v našem internetovém obchodě a vždy berte prosím na vědomí, že naprostá většina zboží nabízeného v našem internetovém obchodě je použitá, tedy nevztahují se na něj stejná pravidla jako na zboží nové.

1. Základní a všeobecná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) platí pro nákup v internetovém obchodně na internetové adrese www.maniaq.cz (dále jen „stránky“) a upravují práva a povinnosti mezi námi – provozovatelem internetového obchodu (prodávajícím) a Vámi – naším zákazníkem (kupujícím).

Provozovatelem internetového obchodu www.maniaq.cz a prodávajícím je: Khil s.r.o., IČ: 281 58 661, se sídlem Brno, Vážného 1498/21, PSČ: 621 00, e-mail: info@manaiq.cz, bankovní spojení: číslo účtu: 1984060990, kód banky: 5500., IBAN: CZ9855000000001984060990

Tyto obchodní podmínky jsou vždy nedílnou součástí kupní smlouvy o koupi Vámi vybraného zboží. Před odesláním objednávky je nezbytné, abyste se s těmito obchodními podmínkami seznámili.

Právní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.) v případě, že jste spotřebitelem a občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) pokud spotřebitelem nejste. Pokud jsou některá práva uvedená v těchto obchodních podmínkách na základě zákona určena k ochraně spotřebitele, taková práva se nepoužijí pro zákazníka, který spotřebitelem není.

Spotřebitelem je každý člověk, který při nákupu v našem internetovém obchodě nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo při výkonu svého povolání nebo nejedná za podnikatele. Každý kupující, který v našem obchodě nakupuje a není Spotřebitelem, se považuje za Podnikatele.

2. Registrace a nákup

V našem internetovém obchodě můžete nakupovat buď jako registrovaný uživatel anebo i bez registrace.

Pokud nakupujete bez registrace, musíte vždy uvést své jméno a příjmení, adresu, kontaktní e-mail a telefonní číslo.

Pokud nakupujete jako registrovaný uživatel, při registraci si vedle uvedení svého jména, příjmení, adresy, e-mailu a telefonního čísla zvolíte též přihlašovací údaje – e-mail a heslo. Od nás obdržíte registrační e-mail, ve kterém vám registraci potvrdíme. Pro nakupování se pak vždy stačí jen přihlásit a údaje o Vás již budou vyplněné. Tyto údaje můžete vždy upravit v sekci „Můj účet“.

Ať již v našem internetovém obchodě nakupujete bez registrace nebo s registrací, vždy chraňte své údaje před zneužitím a uvádějte vždy jen pravdivé údaje. Pamatujte, že jste odpovědní za uvedení pravdivých údajů, jednání učiněná prostřednictvím vašich údajů i jejich zneužití. Za výše uvedené neneseme odpovědnost.

3. Kupní smlouva a cena zboží

Nakupování v našem internetovém obchodě probíhá jednoduše, kdy si vybíráte zboží umístěné na našich stránkách a zboží vkládáte do nákupního košíku pomocí funkce „vložit do košíku“. V horní stránce stránek máte vždy možnost jednoduše a přehledně zkontrolovat stav vašeho nákupního košíku, zboží můžete až do odeslání objednávky libovolně odstraňovat nebo měnit jeho množství.

Buďte pečliví při výběru zboží a berte na vědomí, že naprostá většina zboží nabízeného v našem internetovém obchodě je použitá a nejedná se o zboží nové. Vždy se však snažíme aby i použité zboží bylo v co nejlepším stavu.

Cena zboží je vždy konečná včetně všech jejích případných složek. Uvedená cena však nezahrnuje náklady na balení, dopravu a případně platbu (balné, dopravné, dobírka). Pokud se k ceně připočítává další položka, na toto budete upozorněni. Uvedené ceny platí po dobu, po kterou jsou uvedeny na našich stránkách. Vyhrazujeme si právo nepotvrdit objednávku, případně ji i zrušit v případech, kdy objednané zboží již není dostupné, dále v případech, kdy je uvedená cena jiná než je pro dané zboží obvyklá (za cenu, která není obvyklá, se považuje uvedení ceny např. o 70% nižší než u srovnatelných nabídek), chybně zadané ceny a jiných zjevných chybách v psaní.

Před odesláním objednávky máte možnost zkontrolovat si vámi vybrané zboží i vámi uvedené údaje, např. o místě dodání, platbě, apod. Doporučujeme vám zkontrolovat si vždy důkladně uvedené údaje (např. množství objednaného zboží), předejdete tak komplikacím.

Umístění zboží v našem internetovém obchodě není návrhem na uzavření smlouvy. Poté, co si vyberete zboží vložením do nákupního košíku, potvrdíte a odešlete objednávku, bude vám doručen e-mail s potvrzením o přijetí vaší objednávky a jejím zaevidování v našem systému.

Následně vám zašleme potvrzení objednávky jako takové. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy vám bude doručeno potvrzení objednávky.

Od nás vám tedy přijdou vždy dvě zprávy. První zpráva pouze potvrzuje, že jsme objednávku přijali a bude zpracována. Druhá zpráva už je potvrzením kupní smlouvy a na základě toho vám budeme zboží expedovat.

4. Dodání zboží a platba

Možnosti platby:

Vaši objednávku můžete uhradit buď při převzetí - dobírkou anebo platbou předem - převodem na náš učet č.: 1984060990/5500 vždy pod konkrétním variabilním symbolem (číslo objednávky).

Doručení Česká republika:

V případě platby převodem platíte spolu s cenou zboží:

dopravné a balné: 80,- Kč

poplatek za bankovní převod: 0,- Kč (ZDARMA)

V případě platby na dobírku platíte spolu s cenou zboží:

dopravné a balné: 80,- Kč

dobírka: 40,- Kč

Doručení Slovensko:

V případě platby převodem platíte spolu s cenou zboží:

dopravné a balné: 160,- Kč

poplatek za bankovní převod: 0,- Kč (ZDARMA)

V případě platby na dobírku platíte spolu s cenou zboží:

dopravné a balné: 160,- Kč

dobírka: 50,- Kč

Pokud budete platit dobírkou, zboží vám budeme expedovat během 2 pracovních dnů po potvrzení objednávky.

Pokud jste zvolili platbu předem na náš účet, zboží bude expedováno maximálně během 2 pracovních dnů po připsání příslušné částky na náš účet.

Výše uvedené doby expedice se vztahují pouze na zboží, které je označeno jako skladem. Pokud jste objednali zboží, které mělo uvedenou delší dodací dobu, např. 3 – 5 prac. dnů, doba expedice se přiměřeným způsobem prodlouží.

Ve výjimečných případech, kdy dojde k prodlení na straně dodavatele, vás budeme informovat.

Zajišťujeme pro vás další možnosti plateb, aby byl váš nákup co možná nejpohodlnější. O nových způsobech platby budete informováni na našich stránkách.

Doprava:

Objednané a případně uhrazené zboží (v případě platby předem na náš účet) je zasíláno na vámi uvedenou dodací adresu prostřednictvím externího dopravce, kterým je zpravidla společnost DPD, PPL, Česká pošta. Jakmile vám zboží dodáme, smlouva se z naší strany považuje za splněnou.

Dopravu zajišťujeme v rámci České Republiky. V případě vašeho zájmu o dodání i mimo území ČR nás kontaktujte na e-mail info@maniaq.cz, po dohodě jsme schopni dodat i mimo území ČR a budeme se snažit Vám vyhovět.

Při převzetí zboží doporučujeme, abyste si důkladně zkontrolovali neporušenost obalu a zboží jako takové. Berte na vědomí, že většina zboží nabízeného v našem internetovém obchodě je použitá a nejedná se o zboží nové.

Potvrzením o dodání zboží – balíku, souhlasíte s převzetím zboží a zároveň potvrzujete, že zásilka není poškozená.

Zajišťujeme pro vás další možnosti dodání zboží, aby váš nákup byl co možná nejpohodlnější. O nových způsobech dodání budete informování na našich stránkách.

Daňový doklad:

Daňový doklad – fakturu vám zašleme společně s objednaným zbožím/emailem.

5. Odstoupení od smlouvy

Pokud nakupujete v našem internetovém obchodě a jste spotřebitel, máte právo na odstoupení od smlouvy a to i bez uvedení důvodu. Toto právo máte po dobu 14 dnů od převzetí zboží. Pokud chcete od smlouvy odstoupit, musíte nám odstoupení odeslat v této lhůtě. K odstoupení od smlouvy můžete použít také vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy nacházející se na konci tohoto článku. Pokud formulář nevyužijete, uveďte vždy své identifikační údaje (jméno, příjmení a adresu) a číslo objednávky. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat vždy písemně buď na naši korespondenční adresu uvedenou v čl. I nebo na náš e-mail info@maniaq.cz

Pokud od smlouvy odstoupíte, nesete náklady na vrácení zboží zpět k nám. Do 14 dnů od vašeho odstoupení od smlouvy vám vrátíme od vás přijaté peněžní prostředky. Pokud vámi zvolený způsob vrácení zboží bude nákladnější než námi nabízený nejlevnější způsob dodání, vrátíme vám vámi zaplacené náklady na dodání ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání. Peněžní prostředky vám vrátíme způsobem, jakým jsme je od vás přijali nebo způsobem určeným po dohodě s vámi. Peněžní prostředky vám nejsme povinni vracet dříve, než nám zboží doručíte nebo prokážete jeho odeslání.

Zákonem stanovené právo na odstoupení od smlouvy ve stanovené lhůtě prosím neberte jako bezplatnou půjčovnu zboží. V případě že od smlouvy odstupujete s využitím výše popsané možnosti ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží, jste povinni nám vrátit veškeré plnění – vše, co jste od nás na základě vaší objednávky a kupní smlouvy obdrželi. Jste povinni nám vrátit zboží, které není použité nad míru běžné zkoušky věci nebo použité jinak než je nutné s ním nakládat s ohledem na povahu věci, zničené nebo poškozené a je kompletní. Pokud toto není možné, máme nárok na peněžitou náhradu za zničení, poškození, použití nebo nedodání kompletního zboží, případně si započteme tímto způsobenou újmu při vrácení peněžních prostředků, které jste nám poskytli a vrátíme vám tak sníženou kupní cenu. Na vracenou kupní cenu můžeme také započíst náklady, které nám s vaším odstoupením od smlouvy vznikly.

Právo na výše uvedené odstoupení od smlouvy nemáte zejména v těchto případech:

při dodávce zboží, které bylo upraveno (vyrobeno) podle pokynů zákazníka nebo pro jeho potřebu; při dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po jeho dodání nenávratně smícháno s jiným materiálem; při dodávce zboží, které bylo dodáno v obalu, ze kterého bylo zákazníkem vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit; při dodávce zvukového nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal; při dodávce novin, periodik a časopisů; a dále v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:

Adresát: [doplnit adresu …………….]

Já, níže podepsaný/á, oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží

Výrobce – označení: ……………………….. Typ: …………………………. Výrobní č. …………

Na základě faktury č. …………, které jsem obdržel dne …………,

Jméno a příjmení spotřebitele …………., Adresa spotřebitele ………,

Číslo účtu, na který má být vrácena platba za zboží ……….,

Podpis spotřebitele …………….

Místo, Datum ……………..

Formuář ke stažení zde [DOC]


6. Práva z vadného plnění – reklamace

Vaše práva a povinnosti ohledně záruky Prodávajícího za jakost zboží při převzetí a práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele).

Při prodeji Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

c) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a

d) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Nemá-li zboží vlastnosti stanovené výše v tomto článku, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od kupní smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, zejména pokud se jedná o zboží použité anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Právo z vady, která se vyskytne u nového spotřebního zboží, má kupující právo uplatnit v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží (s výjimkou uvedenou následujícím odstavci). To neplatí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

Naprostá většina zboží nabízeného v našem internetovém obchodě je použitá. Zboží označené v nabídce „jako nové“ se považuje za zboží použité a to i přesto, že se snažíme aby zboží bylo v co nejlepším stavu. Prodávající a kupující sjednávají u již použitého spotřebního zboží v souladu s § 2168 občanského zákoníku zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění na 12 měsíců od převzetí zboží.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva podle následujícího:

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou zboží nebo dodáním nového zboží; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Neodstraní-li Prodávající vadu zboží včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího.

Prodávající neposkytuje zvláštní smluvní záruku za jakost dle § 2113 občanského zákoníku nad rámec zákonných ustanovení.

Práva kupujícího vyplývající ze záruky za jakost při převzetí a odpovědnosti za vady Prodávajícího, uplatňuje kupující u Prodávajícího na adrese: MANIAQ, Vránova 39, Brno 621 00, Česká republika.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

Reklamace se vyřizují v souladu s reklamačním řádem uvedeným výše, občanským zákoníkem, zákonem na ochranu spotřebitele a dalšími právními předpisy.

FORMULÁŘ PRO OZNÁMENÍ UPLATNĚNÍ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Oznámení o uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Kupující:

Jméno a příjmení: ……………………………………………………………………

Adresa: ………………………………………………………………………………..

Telefon: ……………………………………………………………………………….

E-mail: …………………………………………………………………………...........

Prodávající:

Khil s.r.o.

IČ:

Brno, Vážného 1498/21, PSČ: 621 00

V ……………………. den ………… měsíc: …………… rok: ………………

Dobrý den,

dne ……... jsem prostřednictvím vašeho internetového obchodu www.maniaq.cz zakoupil(a)

druh zboží ………………………………………….………………………………..………………….

značka/výrobce.…………………………………………………………………………..…………….

číslo daňového dokladu (faktury) …………………………..…………………………………………

Na tomto zboží se nyní vyskytla následující vada:

…………………………………………………………………………….……………………………

…………………………………………………………………………………………….……………

………………………………………………….………………………………………………………

………………………………………………….………………………………………………………

Vzhledem k výše uvedené vadě zboží tímto uplatňuji své právo z vadného plnění a prosím o:

a) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci

b) odstranění vady opravou věci

c) přiměřenou slevu z kupní ceny

d) odstoupení od Kupní smlouvy

e) zvolené právo sdělím bez zbytečného odkladu po tomto oznámení

Současně vás žádám o potvrzení, že jste mé uplatnění reklamace přijali s uvedením, kdy jsem právo uplatnil(a), co je obsahem reklamace a následně o potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.

Předem děkuji za kladné vyřízení

..............................................

(vlastnoruční podpis)

Přílohy: Kopie daňového dokladu (faktury)

Formuář ke stažení zde [DOC]


7. Osobní údaje a jejich ochrana

Abychom vám mohli řádně poskytovat naše služby, potřebujeme vaše osobní údaje. Tyto však budeme chránit s nejlepší péčí.

Jako provozovatel internetového obchodu zpracováváme osobní údaje svých zákazníků a jsme registrovaným správcem osobních údajů registrovaným u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Veškeré vámi poskytnuté osobní údaje zpracováváme v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte se shromažďováním a zpracováváním vašich osobních údajů a to až do případného vyjádření písemného nesouhlasu s takovým zpracováváním. Tento váš souhlas je nezbytný pro poskytování našich služeb, zejména pro vaši správnou identifikaci, správné účetní operace, ke komunikaci s vámi apod. Na vaši žádost budou vaše osobní údaje odstraněny z naší databáze.

Vaše osobní údaje jsou u nás bezpečně chráněny. Vaše osobní údaje i kupní smlouva jsou po uzavření smlouvy archivovány. Ke svým osobním údajům máte vždy přístup prostřednictvím svého osobního účtu, kde je můžete upravovat a měnit jejich rozsah. Vaše osobní údaje jsou v potřebném rozsahu předávány dopravcům za účelem dodání vašeho zboží.

 

8. Zásady používání Cookies

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte s ukládáním tzv. cookies do vašeho počítače v rámci návštěv našeho internetového obchodu a vašich nákupů.

Soubory cookies jsou malé textové soubory, které se uloží do vašeho počítače po navštívení určitých webových stránek (dále také jako „soubory“). Na webových stránkách www.maniaq.cz používáme tyto soubory za účelem zjištění, o jaký obsah se zajímáte a dále, abychom si vás zapamatovali pro vaši příští návštěvu. Při první návštěvě našeho webu jste na použití těchto souborů řádně upozorněni.

Námi používané soubory cookies nemohou poškodit váš počítač. Do těchto souborů neukládáme osobní údaje, jako jsou např. údaje o platební kartě. Tyto soubory využíváme pouze za účelem zdokonalení zážitku z navštívení našich webových stránek. Pomáhají nám také identifikovat a vyřešit chyby nebo určit související produkty, které se vám při procházení našich webových stránek zobrazí.

Pro plné využití obsahu a personalizovaných funkcí webových stránek je třeba, abyste měli ve svém počítači, tabletu nebo mobilním zařízení povoleno přijmout soubory cookies (často jsou přijaty automaticky), protože poskytnutí určitých personalizovaných funkcí těchto webových stránek je jejich používáním podmíněno (např. funkce nákupního košíku atd.).

Naše soubory cookies neukládají důvěrné informace, jako je vaše jméno, adresa nebo údaje o platbě. Pokud však budete chtít soubory cookies z webových stránek www.maniaq.cz (nebo jakýchkoli jiných webových stránek) zakázat, blokovat nebo vymazat, může tak učinit ve svém prohlížeči. Jak změnit nastavení pro ukládání souborů cookies je možné najít v prohlížeči v nabídce „Nápověda“ („Help“) nebo v návodu mobilního zařízení (tablet, telefon).

Neneseme odpovědnost za soubory cookies používané na webových stránkách jiných společností, jejichž odkazy se vyskytují na webových stránkách www.maniaq.cz. Nastavení těchto souborů cookies nekontrolujeme, proto doporučujeme, abyste si na daných webových stránkách vyhledali podrobnosti o souborech cookie a jejich správě.

10. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky se vztahují na všechny smlouvy uzavírané v souvislosti s jejich uvedením v internetovém obchodě na adrese www.maniaq.cz a to bez ohledu na to, zda je zákazník spotřebitelem či nikoliv. Některá ustanovení těchto obchodních podmínek, případně práva stanovená právními předpisy se však vztahují jen na spotřebitele.

Vyhrazujeme si právo tyto obchodní podmínky jednostranně měnit. Aktuální obchodní podmínky jsou vždy umístěny na stránkách www.maniaq.cz našeho internetového obchodu. Pro každý jednotlivý obchod platí obchodní podmínky umístěné na našich internetových stránkách v okamžiku odeslání objednávky

Tím, že si vybíráte v našem internetovém obchodě, souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku (internet, telefon). Náklady, které vám touto komunikací vzniknou, např. poplatky za internetové nebo telefonické připojení, si hradíte sami. Náš internetový obchod využívá při prodeji pouze prostředky komunikace na dálku a nemá tzv. kamennou prodejnu.

Je-li některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, nemá taková neplatnost nebo neúčinnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení těchto podmínek. Na místo neplatného nebo neúčinného ustanovení se použije takové ustanovení, které se svým smyslem a účelem nejvíce blíží ustanovení neplatnému a neúčinnému.

Pokud budete s čímkoliv nespokojeni, obraťte se prosím nejprve na nás, na e-mail info@maniaq.cz. Pokusíme se vše vyřešit k vaší plné spokojenosti. Pokud ani přesto nebudete spokojeni, platí následující:

Veškeré spory z právních vztahů mezi námi a zákazníkem, nebudou-li vyřešeny v řízení před Českou obchodní inspekcí, budou řešeny věcně a místně příslušnými soudy v České republice podle obecně závazných právních předpisů. Zákazník, který je spotřebitelem se však se svojí stížností může obrátit též na Českou obchodní inspekci, nebo Úřad pro ochranu osobních údajů v případech, které se týkají osobních údajů.

Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami, které jsou vždy přístupné na našich stránkách. Vaše objednávka i kupní smlouva jsou archivovány a umožňují opakovaný přístup k nim.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem jejich umístění na stránkách internetového obchodu.

V Brně dne 6.6.2016